Начальнік упраўлення - Месцазнаходжанне: 230023, г. Гродна, вул. Тэльмана, 9, Прыёмная: тэлефон 73-03-40; факс 72-39-78 e-mail: grodnooblzem@mail.grodno.by
Электронныя звароты можна адсылаць на электронны адрас grodnooblzem@mail.grodno.by або праз сэрвіс "Электронныя звароты» сайта Гродзенскага аблвыканкама
Галоўнае ўпраўленне землеўпарадкавання Гродзенскага абласнога выканаўчага камітэта ўтворана на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 11 снежня 2009 г. № 622 "Аб удасканаленні парадку рэгулявання зямельных адносін і ажыццяўлення дзяржаўнага кантролю за аховай і выкарыстаннем зямель" (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, 2009 г., № 302, 1/11207) і з'яўляецца структурным падраздзяленнем Гродзенскага абласнога выканаўчага камітэта (далей - аблвыканкам ). Галоўнае ўпраўленне землеўпарадкавання падпарадкоўваецца аблвыканкаму, а па пытаннях правядзення адзінай дзяржаўнай палітыкі ў галіне зямельных адносін - таксама Дзяржаўнаму камітэту па маёмасці Рэспублікі Беларусь (далей - Дзяржкаммаёмасць). Галоўнае ўпраўленне землеўпарадкавання ў сваёй дзейнасці кіруецца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, законамі Рэспублікі Беларусь, дэкрэтамі, указамі, распараджэннямі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, іншымі актамі заканадаўства i дадзеным Палажэннем. Галоўнай задачай Галоўнага кіраванне землеўпарадкавання з'яўляецца ажыццяўленне дзяржаўнага рэгулявання ў галіне зямельных адносін, аховы і выкарыстання зямель на тэрыторыі вобласці. Галоўнае ўпраўленне землеўпарадкавання выконвае наступныя функцыі: - ажыццяўленне дзяржаўнага кантролю за выкарыстаннем і аховай зямель, правядзеннем і якасцю землеўпарадкавальных, зямельна-кадастравых работ; - разгляд матэрыялаў па адабранні і выдзяленні зямельных участкаў, прадаўжэнню тэрмінаў карыстання зямельнымі ўчасткамі, змене межаў адміністрацыйна-тэрытарыяльных і тэрытарыяльных адзінак, правядзенне пры неабходнасці дадатковых узгадненняў названых матэрыялаў з зацікаўленымі і ўнясенне іх з праектам рашэння на разгляд у аблвыканкам, Гродзенскі абласны Савет дэпутатаў; - разгляд матэрыялаў па спыненні правоў на зямельныя ўчасткі на падставах, вызначаных заканадаўствам, і ўнясенне іх з праектам рашэння на разгляд у аблвыканкам; - праверка выканання фізічнымі і юрыдычнымі асобамі ў парадку, устаноўленым заканадаўчымі актамі, заканадаўства аб ахове і выкарыстанні зямель; - прадастаўленне ў выпадку выяўлення падатковым органам звестак аб наяўнасці ў фізічных і юрыдычных асоб зямельных участкаў (у тым ліку пра плошчу, функцыянальным выкарыстанні і мэтавым прызначэнні зямельных участкаў), якія знаходзяцца ў часовым карыстанні і своечасова не вернутых у адпаведнасці з заканадаўствам, самавольна занятых, якія выкарыстоўваюцца не па мэтавым прызначэнні; - выяўленне не выкарыстоўваюцца і нерацыянальна выкарыстоўваюцца зямель, ўнясенне ва ўстаноўленым парадку на разгляд аблвыканкама прапаноў аб іх пераразмеркаванні; - ўнясенне ў Дзяржаўны камітэт па маёмасці прапаноў аб выкананні праектна-пошукавых, навукова-даследчых і праектна-эксперыментальных работ, звязаных з правядзеннем землеўпарадкавання, зямельна-кадастравых і геадэзічных работ, ажыццяўленнем маніторынгу зямель, выкарыстаннем і аховай зямель на тэрыторыях адміністрацыйна-тэрытарыяльных і тэрытарыяльных адзінак; - ўзгадненне ў межах сваёй кампетэнцыі праектаў правядзення меліярацыйных, культуртэхнічных работ і іншых праектаў аховы і выкарыстання зямель, а таксама ўнясенне з праектам рашэння на разгляд у аблвыканкам схем і праектаў землеўпарадкавання; - прыпыненне правядзення меліярацыйных, культуртэхнічных, інжынерна-геадэзічных і іншых работ па асваенню і паляпшэнню зямель, якія ажыццяўляюцца без адпаведных праектаў або з адступленнем ад іх; - складанне і прадстаўленне ў Дзяржаўны камітэт па маёмасці штогадовых справаздач аб наяўнасці і размеркаванні зямель, аб які здзяйсняецца землеўпарадкавальнымі службамі мясцовых выканаўчых камітэтаў вобласці дзяржаўным кантролі за выкарыстаннем і аховай зямель, рэкультывацыя парушаных зямель, здыманнем і выкарыстаннем ўрадлівага пласта глебы; - ўзгадненне праграм, схем, праектаў і планаў сацыяльна-эканамічнага развіцця адміністрацыйна-тэрытарыяльных і тэрытарыяльных адзінак у галіне аховы і выкарыстання зямель; - вывучэнне і аналіз рынку зямлі, распрацоўка прапаноў аб яго развіцці; - удзел у прыёмцы работ па рэкультывацыі парушаных зямель, меліярацыйных, культуртэхнічных і іншых работ па асваенню і паляпшэнню зямель; - арганізацыя ў межах сваёй кампетэнцыі навукова-тэхнічнага і эканамічнага супрацоўніцтва па пытаннях аховы, рацыянальнага выкарыстання зямель, землеўпарадкавання і дзяржаўнага зямельнага кадастру; - разгляд ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку зваротаў фізічных і юрыдычных асоб па пытаннях землеўпарадкавання і землекарыстання, вядзенне прыёму грамадзян; - кантроль за выкананнем умоў адводу зямельных участкаў у частцы кампенсацыі страт; - каардынацыя дзейнасці землеўпарадкавальных службаў раённых і Гродзенскага гарадскога выканаўчых камітэтаў па пытаннях правядзення адзінай дзяржаўнай палітыкі ў галіне зямельных адносін.